Re: LCD - kupić 15 " DVI czy 17 D-Sub- dylemat.

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 22:14:12 MET

>Moja karta to MSI GF4Ti4200 - 128
>Czyli jakie firmy to są te dobre??

Firmy z założenia dobre to np: ATI, Martox, Śp Elsa... Co do Twojej
nie chciałbym "na pusto" wyrokować. Słyszałem o wielu wypadkach słabej
jakości obrazu LCD (cienie za literami, falowanie) na dalekowschodnich
kartach. Jak chcesz nie ryzykować podłacz po prostu przez DVI ale
wówczas musisz kupić droższą wersję monitora. Monitory tylko z D-SUB
są znacząco tańsze i jak pisałem są takie które dają idealnie ostry
obraz. Przy czy w tym wypadku musisz się liczyć z możliwoscią zmiany
karty bo nie da się jednoznacznie stwierdzić czy da ona stry obraz czy
nie.

--
Tom
www.nec-poland.com