Re: karta graficzna

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 14:36:28 MET

Niejaki(a): Grzegorz Domagala z adresu <grzegorz_at_spam.trap.pl>
napisał(a):
> Naszlo mnie na kupowanie nowej karty graficznej (stary GF2MX poddal
> sie na demie UFO:Aftermath :( ) Szukam czegos o w miare rozsadnych
> osiagach i, przedewszystkim, cichego. O ile osiagi
> karty mozna znalezc w testach to informacje o glosnosci sa zadko
> podawane.
> Moglibyscie polecic jakas przyzwoita karte, fabrycznie cicha lub taka
> w ktorej latwo
> podmienic radiator (na starej mam WC - ale zdjecie fabrycznego
> radiatora wymagalo zastosowania mlotka - wolalbym tego nie powtarzac)
> ?
> [...]

Tanie, ciche i o niezłych osiągach:
- GF4 MX440 np. firmy Sparkle (nie wiem jak się mają do tego inne firmy,
ale mój Sparkle jest bardzo cichy) - _tylko_ wersja 128bit 128MB (64MB
mają baaaardzo słabe osiągi w nowszych grach)
- jakiś R9100/9200

Trochę droższy:
- GF4 Ti4800

Nie polecam kupowania karty z 64MB, bo mimo iż może być ona dość szybka,
to dużo traci na wydajności przez ten ogranicznik (64MB).

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz