karta graficzna

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz_at_spam.trap.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 14:30:58 MET

Naszlo mnie na kupowanie nowej karty graficznej (stary GF2MX poddal sie na demie UFO:Aftermath :( )
Szukam czegos o w miare rozsadnych osiagach i, przedewszystkim, cichego. O ile osiagi
karty mozna znalezc w testach to informacje o glosnosci sa zadko podawane.
Moglibyscie polecic jakas przyzwoita karte, fabrycznie cicha lub taka w ktorej latwo
podmienic radiator (na starej mam WC - ale zdjecie fabrycznego radiatora wymagalo zastosowania
mlotka - wolalbym tego nie powtarzac) ?
GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac