Opinia nt Drukarek do 300zl

Autor: Coin (coen_at_interia.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 13:25:19 MET

Jaka drukarke atramentowa do ok 300zl byscie polecili ?

Zastanawialem sie nad Epson Stylus C43 UX... chcialbym zasiegnac opinii
kogos kto mial mozliwosc z niej korzystac...

Moje wymagania sa czysto 'domowe'. W 97% bede drukowal czarno-bialy tekst
(wypracowania itp.) Raz na czas moze jakas kolorowa okladke do plyty - nie
musi byc w najwyzszej jakosci. Nigdy nie bede drukowal zdjec.

NAJBARDZIEJ zalezy mi na taniej eksploatacji. Chodzi mi o ceny atramentow
czarnego i kolorowego. Rowniez fakt czy sie nie zepsuje zaraz po gwarancji
jest istotny (moja stara drukarka - Cannon S200 zepsula sie miesiac po
okresie gwarancyjnym. Poszla glowica - koszt naprawy = nowa drukarka)

z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi

Coin