Radeon all in wonder - tv-out

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 13:23:52 MET

Witam

mam dosc nietypowa prosbe - mam radeona9000pro all in wonder, ale
nie mam kabli do swojego radeona - sa praktycznie niedostepne,
wymyslilem ze sam zrobie sobie kabel do tv-out, i tu moja prosba do
uzytkownikow podobnych kart: moglibyscie mi podac, ktore z 10 pinow
wyjscia w karcie odpowiadaja przejsciowce na composite/chinch
oraz co juz mniej wazne dla mnie ale rowniez moglo by mi sie kiedys przydac
to ktore piny odpowiadaja za tego mini jacka ktorym laczy sie AiW z karta
muzyczna.
jezeli moglibysci podac mi te informacje bede niezmiernie zobowiazany

pozdrawiam artur

--
[ kupie kable do radeona all in wonder ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]