Re: HDD i plyta glowna

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 11:49:57 MET

> Miałem płytę Abit BH6

ja nawet niewiem jakiej firmy jest moja, nic na niej nie pisze....

> na chipsecie 440BX i muszę powiedzieć, że z dyskiem
> 80GB była z deka porażka

pytalem sie w sklepach komp. i powiedzieli mi ze 80 nie bedzie dzialac
 chyba to przez ten interfejs SATA czy cos takiego ). Co do 40 powiedzial,
ze moze dzialac. W sumie to jestem gotow nawet na okrojenie dysku do 32 GB
jesli by taki chodzil.

(BIOS upgrade'owałem jakby co)

a z ktorego roku masz BIOSa? Ja mam z 1 grudnia 2000 r. - nowszego jakos nie
umialem sie doszukac, moze ktos wie skad sciagnac nowsza, jesli istnieje?

> Aha, BIOS na mojej płycie to Award 4.51PG

wyglada na to ze u mnie tez taki jest :)

, może to szczegół ale coś w miarę
> podobnego jest na tym moim drugim kompie, czyli totalny ROTFL skoro płyta
> pod P III ma taki sam rodzaj BIOSu co płyta pod 586.

jak sie nie myle to moja plytka potrafi chyba obsluzyc procek tylko do 500
MHz wiec tymbardziej ROTFL :)