Re: HDD i plyta glowna

Autor: adriansocho (adriansochoUSUN_TO_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 11:17:10 MET

  Miałem płytę Abit BH6 na chipsecie 440BX i muszę powiedzieć, że z dyskiem
80GB była z deka porażka (BIOS upgrade'owałem jakby co). Na płycie gniazda
IDE były takie że uniemożliwiały podłączenie kabla 80-żyłowego ( w sumie to
szczegół ). Dysk był wprawdzie wykrywany na pełne 80GB, ale np. coś nie
współgrało i nie dało rady zainstalować WinXP, a z instalek Win98SE też nie
każda chodziła. Aha, pod tym Win98 ZAWSZE miałem jakiś nieznany konflikt na
tym kontrolerze IDE na którym był twardy, "brak sterownika" i "dysk X:
działa w trybie zgodności z MS-DOS". Sprzedałem tą płytę i procka, kupiłem
płytę pod AMD i w sumie to dopłaciłem niedużo, i jestem zadowolony as hell.
Aha, BIOS na mojej płycie to Award 4.51PG, może to szczegół ale coś w miarę
podobnego jest na tym moim drugim kompie, czyli totalny ROTFL skoro płyta
pod P III ma taki sam rodzaj BIOSu co płyta pod 586.

--
Adrian
Potworka :[Abit KT7 | Duron 800 @848 | 384 MB RAM | GF2 MX400 ] WinXP