Formatowanie dysku - zapisanie zerami.

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 22:03:41 MET

 Witam jaki program pod dosa (musi byc jakis malutki, ktory zmiesci sie na
dyskietce wraz z command.com'em) pozwala formatowac dysk poprzez zapisanie
jego calej objetosci zerami i przeczyszczenie podstawowej i zapasowej
tablicy???
Format microsoftowy jakos nie chce tego robic (czysci tylko podstawowa
tablice, nie tykajac zapasowej i co wazniejsze samych danych) i nie za
bardzo jest parametr, azeby go do tego zmusic (widocznie spece z MS nie
wiedza jak sie formatuje dyski).
Nie chce formatowac niskopoziomowo (zbyt jest to ryzykowane przy wiekszych
dyskach + traci sie na predkosci- no chyba ze sie ma szczescie i trafi w
dobry przeplot, ale to gra jak w totolotka), interesuje mnie tylko
wyczyszczenie tablicy FAT'owskiej lub NTFS'owskiej a nastepnie zapisanie
wszystkiego zerami.

Przeszukiwalem archiwum groups.google.pl i spedzilo mi to za duzo czasu
(glwonie wypowiedzi na temat low level format, etc..) i nie do tarlem do
porzadanego przezemnie programu.
Pomozecie??

PS. Wesolych swiat.

--
Yaboll
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,