Re: AVerTV 303 + WinME :[

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 21:05:21 MET

Niejaki(a): Grzegorz Kurczyk z adresu <Ugk_at_Scontrol.Uslupsk.Npl>
napisał(a):
> Witam
> Od paru dni jestem "szczęśliwym" posadaczem tej karty i powoli dostaje
> białej gorączki.
> Oczywiście po zainstalowaniu standardowych sterowników pod WinME
> dołaczonych do karty następuje totalny zwis systemu.
> W googlach znalazłem sporo informacji o kłopotach z tą kartą.
[ciach]

Poszukaj alternatywnego (darmowego) oprogramowania i sterowników. Jeżeli
ta karta jest na bt848/bt878, to polecam DScaler'a 4 - najlepszy program
do tunerów TV, jaki widziałem.

--
Piotr Slawinski
http://LISAv2.glt.pl - mega edytor dla programistów/web designerów