AVerTV 303 + WinME :[

Autor: Grzegorz Kurczyk (Ugk_at_Scontrol.Uslupsk.Npl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 13:34:49 MET

Witam
Od paru dni jestem "szczęśliwym" posadaczem tej karty i powoli dostaje
białej gorączki.
Oczywiście po zainstalowaniu standardowych sterowników pod WinME dołaczonych
do karty następuje totalny zwis systemu.
W googlach znalazłem sporo informacji o kłopotach z tą kartą. Ściągnąłem
wszystkie service-paki ze strony Avera, ale jedyne co udało mi się uzyskać,
to brak zwisu. karta nadal nie działa. Uruchomienie programu avermedia
kończy się komunikatem:
Avertv2k spowodował wystąpienie błędu w AVERTV2K.EXE itd... i następuje
zamknięcie programu,
plus komunikaty cobym se przeinstalował aplikację tudzież skontaktował się z
pomcą techniczną AVerMedia :-)
Czy komus udało się uruchomic te kartę pod ME ?
moja konfiguracja:
K7S5AL, Athlon 1600+, 256MB/DDR, GeForce 256 (ASUS V6600) reszta raczej bez
znaczenia.

A stary Zoltrix TVMax na bt848 chodził bez problemu :)
Zachciało mi się "ulepszeń" ;-)

--
Pozdrawiam
Grzegorz Kurczyk