Re: trudny wybor - 3 plyty ida pod mlot:)

Autor: FrOG (frog01_at_op.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 17:04:27 MET

> lan potrzebuje, sata narazie nie ale moze trafi sie okazja kupna zaa pol
roku i
> co wtedy bede kupowal nowa plyte???!!!!
>
> nforce - nie wiem, w testach tylko 5% wiecej i ponoc kloci sie z ati,
teraz mam
> gf ale moge zmienic na ati:)

lan to chyba kazda plyta z nForcem ma, z sata tez kupisz tylko troche
drozsza od kt 600 a co do ati i klucenia sie to nic mi nie wiadomo...
przynajmniej ja nic takiego nie zauwazylem (tak bylo podobno z NF1 ale 2
jest chyba w porzadku)

pozatym nForce 2 ma tez swoje zalety ktorych kt600 nie ma... chocby zmiana
magistrali nie wplywa na czestotliwosc PCI i AGP, tryb Dual chanel dla dwoch
kostek pamieci...