Problem z kompem cdn. POMOCY!!!

Autor: Wilq (matrixxs_at_poczta.fm)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 17:01:14 MET

Witajcie wszyscy.

Z tym problemem nie moge sobie poradzić od dłuższego czasu. Chodzi o
wydajność mojego komputera. Używam Win98 i taką informację można tam znaleźć
w następujący sposób: Panel Sterowania->System->Wydajność. Problem polega na
tym że tuż po starcie systemu wydajność mojego kompa wynosi ok. 66% a
następnie spada nawet do 3% !!!!!! Dzieje się tak gdy włączonych jest kilka
programów naraz. Dodam, że taki problem mam z nowym sprzetem, wcześniej
wydajność była zawsze na poziomie 92%, choć konfiguracja była dużo gorsza.
Obecna konfiguracja jest następująca:

płyta: MSI KT4V
zasilacz: 300W
Athlon XP 1700+
Dysk Segate 20 GB (najstarszy element w całym komputerze)
nagrywaraka: Lite-On 52/24/52
256 MB DDR 333
ATI Readon 9000 64MB DDR TVI/O

Dodam że mam stały dostęp do sieci i to napewno obciąża system ale ze
starszym kompem nic takiego sie nie działo.
Zastanawiam się czy ktoś z Was miał kiedyś podobny problem.
Prosze wszystkich o POMOC!!!!!!!

Dostałem od Was kilka propozycji żeby spróbować wymiane
karty graficznej. Czy ten problem może być spowodowany tym że w biosie mam
ustawione
AGP x4 a moja karta jest przystosowana do AGP x8. Program SiSoft Sandra 2004
podaje że należy to poprawić, ale w biosie moge ustawić tylko x4. Czy to
znaczy że mam zaktualizować BIOS. Przypomne że mam płyte MSI KT4V. CZy
bezpieczne jest użycie do tego celu programu do automatycznej aktualizaji
biosu dołączonego do płyty głównej??