Re: USB do starej plyty gl.

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 00:06:04 MET

Raf256 wrote:

> mam stara plyte gl. (ok 3-4 lata). Znajduja sie na niej 2 niewielkie

o jasne!! stara; kurcze - stara to jest plyta 10-letnia;

> zlacza, posiadajace 3 bolce wygladajace z gory tak [...]
> o szerokosci takiej jak ok 3-4 zworki. Czy to moze byc zlacze USB?

bosch; po jakiego wala bawisz sie we wrozke?? skoro juz ci sie chcialo
obserowac layout plyty glownej, to zainteresuj sie jej modelem; powinien
byc wydrukowany na laminacie - byc moze jakims glupim miejscu;

o ile to nie jest jakas firma krzak - znajdziesz instrukcje w
internecie;

> Btw, ile +/- wynosi cena (z vat) sledzia z wyjsciem USB do podpiecia do
> plyty gl.?

10PLN +/- 5PLN

adas;