Re: USB do starej plyty gl.

Autor: adriansocho (adriansochoUSUN_TO_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 02:57:22 MET

  To trójpinowe to mogę się założyć o niemało że to jest zasilanie
wiatraczka. A tak wogóle to takie rzeczy są podpisane, wiatrak to np. fan#,
a przy USB też coś powinno być napisane. Tak wogóle to ja też mam starą
tylko naprawdę starą płytę z Socket7 na chipsecie i430VX i tam też jest
złącze USB, ta płyta ma przynajmniej 5 lat, twoja możliwe że ma USB nie
tylko na krawędzi płyty ale też do wyprowadzenia na śledź/obudowę. Aha,
przecież można w Internecie znaleźć manual do płyty ( .pdf ) i sprawdzić jak
ci koledzy napisali....

--
Adrian
WinXP i no-more-blue-screen