Re: Jaka jest waszym zdaniem żywotność napędu CD-ROM?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 21:49:17 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <> napisał

> Asus robi.
_____________________________

nie strasz mnie ze ten "badziew" robi Asus bo ten ostatni model Teaca to
porazka
wlasnie u znajomego pada taki po 6 miesiacach pracy
Liteon moze i nie jest nowoscia ale jakos trudno cos powiedziec o ich
napedach np x24 ;)
ciezko tez powiedziec cos o Acerze bo nie byla to firma popularna na rynku
(choc zapewne wiele napedow przez nia tworzonych mialo "firmowe" znaczki)
tu grupowicze wpsominali o Toshibach i Hitachi _nooo to faktycznie bylo
napedy OK tylko ze jak na tamte czasy dosyc drogie

Blesso