Re: zepsuty laptop, kto naprawi ? wawa

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_WONSPAM.simplusnet.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 15:31:05 MET

> Witam, mam zepsutego laptopa, po wstepnych ogledzinach w serwisie
> prawdopodobnie poszedl kontroler napedu CD.
> bios napedow cd nie widzi i jak jest w slocie to dlugo sie uruchamia komp.
> Szukam kogos kto mi to naprawi, prywatnie a nie ...."okreslenie
> usterki-200zl.....wymiana plyty glownej 3000zl...."
> Warszawa
> Laptop to IBM T30, procesor PIV M 2.0 GHz.
> seria komputera 2366
> Czekam na serwis z warszawy.
> ps oczekuje ze ktos przyjdzie okresli usterki , przyjedzie z czesciami i
> zrobi to na miejscu.

Ciekawe jak sobie wyobrażasz naprawę elektroniki Thinkpada
na miejscu ??
Przyjdzie gość ze stacją lutowniczą do naprawy SMD, oscyloskop
przytarga i może jeszcze kawę zrobi ???
A jeśli jesteś poważniejszy to jest taki serwis w przejściu
podziemnym koło Riviery , telefonu nie pomnę ale skontaktuj
się z nim.Osobiście nic u niego nie naprawiałem ale zdażyło
zamienić się parę słów w sprawie własnoręcznych napraw i
rozmowa z nim brzmiała sensownie.
BTW jeśli naprawdę poszedł kontroler IDE na płycie to
bez podmianki płyty raczej się nie obejdzie, jeśli masz szczęście
to strzeliło mechanicznie złącze do napędów CD ale tego też
w domowych warunkach nie wylutujesz !!!