Re: jak zmienić biosa

Autor: red (red_int_at_USUN_TOgazeta.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 15:29:36 MET

> mam już najnowszego na dysku, i program który to robi, tylko nie wiem jak
> się to obsługuje. Spod dosa, czy z dyskietki startowej? jaki jest dobry
> program do zmiany amibiosa?

ta, cos takiego jak amiflash (np. amifl827.exe) oraz plik z biosem.

tworzysz sobie dyskietke startowa dos'a, a nastepnie jesli:
1. masz fat32 to przegrywasz do jakiegos katalogu amiflash i biosa,
startujesz z dyskietki, przechodzisz na hdd i uruchamiasz amiflash - reszta
opisana w programie, dziecinnie prosta;
2. masz ntfs - dyskietka startowa, ktora tworzy tzw. wirtualny dysk (czy
ramdysk, jak to sie nazywalo) - przykladowo taka ktora tworzy win98.
startujesz z dyskietki, przegrywasz na ten ramdysk biosa i amiflash i
stamtad uruchamiasz.

pozdr.

--
red