Re: Poszukuje komputera - darowizny dla dziecka :)

Autor: Adam Kondrat (adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 11:09:19 MET

> takie zestawienie to Amiga1200+jakieś dodatki bije na głowę! graficznie i
> dźwiękowo i pod względem gierek i programów

Do grania byc moze tak, ale do nauki to nie. Pecet jest standardem, jesli
bedzie win 95 , office to sie dzieciak nauczy czegos co sie kiedys mu
przyda. Natomiast Amiga - to chyba by wykorzystywalo tylko jako konsole do
gry.

Nie chce polemizowac co do Amigi, ze jest gorsza czy lepsza. Jesli ktos
bedzie chcial ofiarowac Amige, to dziecko tez sie ucieszy. Tylko pewnioe
powstanie problem z monitorem. i z obsluga. Ja tam nic nie zainstaluje, a
dziecku za granica tez pewnie nikt pzy tym nie bedzie mogl pomoc