Re: ***antyBSA *** Szyfrowanie i awaryjne kasowanie danych ***

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 09:17:36 MET

Użytkownik "lazik_s" <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

> Z powyższego, a także odpowiedzi grupowiczów na temat wystarczy wybrać
> odpowiedni program o silnym algorytmie szyfrującym. Także zakup
> oryginalnego oprogramowania jest wyjściem! Zapewne najlepszym i
> najbezpieczniejszym.

A co sie dzieje po awarii zasilania? A i czy mozna zrobic cos takiego, ze
klucz szyfrujacy bedzie znajdowal sie na np pendrive podlaczonym pod USB?
Jesli nie, to szukam wlasnie takiego rozwiazania - tu akurat chodzi mi o
prace dyrektorow z laptopami. Po wyjeciu pena na dysk nie mozna nic nagrac,
ani odczytac. Po uruchomieniu komputera wymagany jest klucz (pendrive) i
haslo i polaczenie klucza i hasla powoduje powstanie prawidlowego klucza
uzywanego do szyfrowania i deszyfrowania. I jesli takie cos jest, to ile to
kosztuje?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Pozdrowienia,