Re: Jaka plyte + proc polecacie ?

Autor: Kokopiko (bzyk[NO_SPAM)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 22:59:04 MET

> Mam do wydania ok 1000zl i chce zrobic upgrade sprzetu. Nie mam
> pojecia o tym, co jest co, bo ostatni raz bylem w sklepie komputerowym
> pare lat temu :) Wlasciwie wszystko mam, potrzebuje jedynie nowego
> procesora i plyty glownej. I tutaj pytanie: Ktory z tanich zestawow
> plyta+proc polecacie ? Chodzi mi o stosunek
> cena/wydajnosc/niezawodnosc :)

Wsyztsko OK, ale jesli Twój dotychczasowy sprzet ma kilka lat, to aby
wykorzystac mozliwosci nowego sprzetu przydala by sie równiez wymiana m.in.
dysku i karty graficznej.

Ja tak kiedys kupilem ASUS P2L97 + P2 266 za okolo 1500zl i okazalo sie ze
komputer zawieszal sie z powodu starej karty graficznej (S3 TRIO 64V+ 1MB).

Pozdrawiam