Jakie DOBRE GŁOŚNIKI do AUDIGY 2 kupić (do 600-800zł)

Autor: Michus (michus_at_pcplus.com.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 22:58:05 MET

Witam wszystkich i proszę o poradę!

Zakupiłem kartę Sound Blaster Audigy 2. Mam obecnie
głośniki Creative FPS 1000, już trochę leciwe.

Wypada kupic jakies nowe, dobre glosniki, z drewnianym subem.
Ale przed zakupem najlepiej byloby odsluchac je sobie. Niestety zaden sklep
w mojej
mijscowosci nie ma na polce dobrych glosnikow, tylko pod zamowienie.
Prosze wiec o rekomendacje, co warto kupic, do sluchania mp3, troche do
grania.
Czy wystarcza do gier dobre glosniki 2 + 1, np. I-Trigue 3300,??
Czy cos innego Creative'a?? Jaki model??
Czy koniecznie musza byc 5+1 do gier.?? Lubie dobre efekty w FPP
czy wyscigach. Prosze o rekomendacje.

Bede bardzo wdzieczny za porady

Dzieki i Pozdrawiam

Mich/