jaka drukarkę wybrać?

Autor: kapitan NECIK (necik001_at_NOSPAMpoczta.fm)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 17:11:50 MET

Witam!
Kilka dni temu padła mi drukarka ( epson stylus color 580). Nie możnma nic
wydrukowac bo wyskakuje takie coś:
http://www.internecik.piwko.pl/epson.jpg
Byłem dzisiaj w sklepie i koles powiedział że to pewnie głowica padła i nie
ma sensu tego naprawiac bo koszt naprawy wyniesie tyle co nowa drukarka
innej firmy.
W związku z tym zwracam się do Was z pytaniem jaka drukarkę, jakiej firmy
wybrać? Nie bedę na niej drukował pieniędzy - służyła bedzie do wydruku
domowego ;-)
Prawdopodobnie przyczyna awarii mojego epsona były ... tusze ;-)
Ponoć do drukarek takich firm jak Lexmark czy HP tusz jest razem z głowicą.
koleś w sklepie powiedział że jak głowica jeszce się jakoś trzyma to można
uzupełnić wkład smemu, wtedy koszt nowego wkładu wyniesie ok. 10 zł. a nie
140 zł. (nowy wkład z głowicą).
Szukam drukarki która bedzie dawała wydruki w miare dobrej jakości i bedzie
w miarę oszczędna (ten mój epson to pił tusz jak smok).
Z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)

--
N   E   C   I   K
necik001_at_NOSPAMpoczta.fm