Nowy sprzet i nowy problem - co to moze byc?

Autor: Piotr (hck_at_gazeta.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 13:20:25 MET

Witam.
Kupilem calkiem niedawno noa plytke, procka i pamieci i mam jeden drobny
(ale dokuczliwy) problem:
Otoz komputer potrafi mi sie zrestrtowac bez slowa w trakcie pracy - tak
jakbym wcisnal reset.
Sprzet: Barton 2500 na MSI K7N2 Delta ILSR, 1x512MB Elixiry jakies. A ze
starych rzeczy to Matrox G450 DH, barracuda IV 40GB, Liteon cdrw 24x.
Obudowa jest otwarta zasilacz 350W (jakis Deer? DR-B350ATX), wiatrak na
procesorze ok 2600 obrotow, dosc solidny (Spire SPA04B4 WhisperRock IV),
dodatkowo na jest chipsecie i w obudowie.
Windowsy XP PRO + SP1, odpalone mam jakies tleny, NAV,NPF, Nokia pc
suite, winampa i w zasadzie nic nie robie, lub cos telnetm na zdalnym
kompie - generalnie obciazenie cpu nie jest duze, temperatura mierzona
speedfanem to na cpu nie przekracza 46 stopni.

Jak pogrzebalem w kompie i podotykalem tu i owdzie to wydaje mi sie, ze
podejrzanie ciepla jest grafika, nie pamietam, zeby taka byla w
poprzednim zestawie (PIII450) (ale moglem nie zauwazyc).
W rejestrze zdarzen nic ciekawego, jedyny alert to cos takiego:
"Urządzenie \Device\Harddisk1\D nie jest jeszcze przygotowane do
dostępu." kilka razy.

Uff, sporo napisalem, teraz pytania:
Co sprawdzac i czym?
Czy grafika moze "tak dzialac"? Agp x8 i fast write mam disabled.

pozdrawiam serdecznie.
piotrek