Re: Forum - pomoc w rozwiązywaniu problemów z PC

Autor: tomekn (tomekn_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 13:28:05 MET

Użytkownik "Marcin I." <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tomekn" <tomekn_at_nospampoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> To jest grupa o sprzecie a nie o stronach WWW wiec NTG

Sam jesteś NTG strona jak najbardziej na temat i dla tych którzy chcą się
coś dowiedzieć na ten temat to nawet wskazane aby co jakiś czas poleciał
post z linami do takich stron. Po drugie to co 4-5 post ma linka do strony i
nikt nie płacze że coś jest ntg. Po trzecie to gdybyś poczytał sobie
właśnie trochę stron na temat sprzętu pc to nie zadawał byś głupich pytań w
stylu kiedy instalować via.pack4in1 ;-)) albo gdzie kupić lcd ;-) lub gdzie
sam przyznałeś ze "trochę ntg ale pomórzcie w potrzebie". I zauważ że nikt
Ci nic tak głupiego nie pisał że ntg bo sam osobiście stwierdzam że wszystko
to co napisałeś na tej grupie jest tg chodzi mi tylko żebyś nie przesadzał
no ale cóż nie pamięta wół jak cielęciem był.
pozdrawiam
tomekn