Re: boot failure - ale nie za kazdym razem

Autor: Piotr Szumny (szumny_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 13:09:36 MET

Kilka pytań dodatkowych: jaki dysk, jak podłączony do płyty (czy sam na
tasiemce, jak ma ustawione zworki).

Miałem podobny problem i pomogła zmiana zworek na dysku z opcji (Master
or single drive) na Master (lub na Cable Select lub na Slave).
Wyglądało to dziwnie bo przy każdym restarcie było OK. Problem pojawiał
się zaraz po włączeniu kompa. Po chwili czekania i wciśnięciu restart
dysk był wykrywany bez problemów.

Piotrek