USB 1.1 jako opcja

Autor: Hiszpan (hiszpanin_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 12:27:17 MET

Witam. Chcę podłączyć na starej płycie pod Pentium śledzia USB. Oczywiście w
systemie USB jest widziany i zainstalowany jak należy. Problem tkwi w
wyprowadzeniu śledziem sygnału z pinów na płycie na zewnątrz obudowy.
Podłączyłem śledzia USB 2.0 (miałem opcjonalnie z nową płytą) ale na starej
płycie (ECS P5HX-B) nic nie działa. Czy sam śledź pod USB 2.0 różni się
czymś od standardu 1.1? Czy muszę szukać specjalnego śledzia pod USB 1.1
żeby to chodziło? Na nowych płytach piny do USB są wyprowadzone mniej więcej
tak:

   * * * *
* * * * *

i kostka na śledziu 2.0 ma w tym miejscu zaślepkę. Nie pasuje więc ona za
bardzo do conectora na P5HX-B, którego piny wyprowadzone są w układzie 2x5:

* * * * *
* * * * *

Czy ktoś ma pomysł jak uruchomić na starej płycie ten cholerny serial bus?

Pozdrawiam
Hiszpan.