Re: padniety zasilacz?

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 08:11:00 MET

Dnia 2003-12-04 07:42, Użytkownik deop napisał:

> Sprzedalem czlowiekowi uzywana plyte glowna, procesor, obudowe i zasilacz.
[..]
> Po tygodniu od sprzedazy dostaje maila z pretensjami, ze kupil "zjarany"
> zasilacz i chce zwrotu pieniedzy.

Jeśli to była transakcja klient-klent, to ja bym nie uznał.
Jeśli tydzień czasu mu chodziło i było ok, a do tego przy Tobie
chodziło, to widocznie koleś sam zepsuł zasilacz.
Jeśli ja coś sprzedaję, to daję możliwość zwrotu sprzętu, ale w ciągu
jednego dnia (i tylko jeśli coś nie działa - ale nigdy tak nie miałem,
bo zawsze wszystko działa), nie tygodnia.

--
Pozdrawiam, Witiia
(rodzaj męski ku ścisłości)