tylko do znawców tematu LCD...

Autor: Piteroza (piter_at_yeah-spam.braxis.org)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:17:33 MET

...postaram sie szybko i na temat ;)

przedmiot: panel Philips 170B4BB 17" LCD D-SUB, DVI
problem: zaklocenia?

opis: pojawia sie to dosyc czesto, przewaznie podczas szybkiego przewijania
tekstu scrollem lub minimalizowania/maxymalizowania okienek, przybiera to
postac szybkiego mrugania czarnej siatki na praktycznie całym ekranie,
pomruga sobie parę razy, z 3, 4 i cisza aż do następnego razu.

testy: sprawdzałem czy to aby nie wina karty graf. - riva tnt 16mb na
d-subie i radeon 9700pro na d-subie i dvi - nic to samo. drivery do monitora
mam z oryginalnej plyty, nie znalazlem zadnych nowych (wogole nie znalazlem
driverow do philipsa), testowalem to na windowsach tylko XP i 2003.

troche sie wykosztowalem na ten monitor i bardzo mnie stresuje zaistnialy
fakt a szkoda mi go reklamowac, znajac zycie to Ci z serwisu powiedza ze
usterki nie wykryto i jedynie odpoczne od pracy na komputerze na jakies 3
tygodnie, da sie z tym zyc ale dreczy mnie pytanie - co jest przyczyna?! a
moze ten model tak ma?

zalaczam pozdrowienia

Piotr