Re: WIESNIACKIE stopki

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:15:53 MET

> gówno prawda! ostatnio grałem na tym u kuzyna w jakiegoś tetris! ATARI &
> Amiga & C64 rules!

No, nie tak dawno temu, jak jeszcze studiowałem (sic!) kumpel przytachał
   do pokoju C-64 ze stacją 5,25". Trochę trwało zanim udało nam się go
zmusić do współdziałania z naszym zabytkowym telewizorem, potem pojawił
się problem jak zgrać gierki sciągnięte z netu na płyty. Znalazła się
potem stacja do PC za 15 zeta... I miesiąc wyrwany z życiorysu. Boulder
Dash, Tetris, Giana Sisters... Aż mi się łzy wzruszenia w oku zakręciły :)

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840