Watercooling i nagrzewnica

Autor: schedar (schedar_at_NOSPAMop.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 16:30:53 MET

Witam

Powiedzcie mi cos o nagrzewnicy samochodowej ktora(podobno) mozna
wykorzystac do watercoolingu.
Mam zestaw CPC (za99zl) i chce poprawic wydajnosc ukladu stad moje pytanie -
jakiej to jest wielkosci ?
Mam przewody konwekcyjne 5mm - czy beda pasowac do nagrzewnicy? jesli nie to
czy sa jakies przejsciowki? gdzie?
Co jeszcze mozna wykorzystac jako chlodnice?

A jak dlugie moga byc przewody konwekcyjne - moga byc np 15m przy mojej
pompce 250l/h [czy jakos tak]

i jeszcze jedno - czy pompki akwariowe sie nadaja?

PS. Zestaw CPC wbrew panujacym opiniom dziala dobrze - mam ten najubozszy i
temp spadla o 7 stopni.