Odp: bios - reaktywacja bootblock

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 09:57:14 MET

Użytkownik bios <nospam_at_nospam.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bspuik$1md$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> bawilem sie z przerwaniami i z ustawieniami w biosie poniewaz w xp
> wyskakiwal mi co kilka minut blad wlasnie przerwan, zwis calego kompa
>
> no i sadzilem ze te ustawienia pomoga - a tu po restarcie kompa
> wykrywa jak zawsze karte graficzna po czym przechodzi do ekranu
> Award BootBlock bios v1.0
>
> bios rom checsum error
> detecting floppy drivera a media...
> insert system disk and press enter
>
> -- jak wlozylem dyskietke z biosem plik bin , pomieli troche dyskietka i
> nic sie niedzieje i ponownie kaze mi wkladacdyskietke
> [...]

Jedno z wyjść jest takie. Wyciągnij układ scalony BIOS z płyty głównej, idź
do kumpla, uruchom jego komputer z dyskietki systemowej, zamień pamięci bios
( wyciągnij jego, włóż swoją), wgraj swojego biosa i wyłącz komputer ( pod
żadnym pozorem ni uruchamiaj kompa ze swoim biosem u niego). Wyciągnij swój
BIOS, włóż jego i uruchom komp. To powinno pomóc.

Pozdrawiam

Adam