Re: jak byc legalnym...

Autor: Piotr (piou_at_gazeta.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 09:57:22 MET

> Nie wytrzymałem, i muszę dorzucić parę zdań.

nie wytrzymales i zostales kolejnym ktory nie odpowiada napytanie :) (!!??)
jak bys sie skupil, doszedlbys do wniosku ze analogicznie do linuxa mowisz o
tym samym,
tyle ze ty jestes na tyle cool ze znasz FreeBSD!!! brawo! :)))

> i podnieść cenę o 100% :D

co za bzdura???? a wtedy lepiej pasjans i word chodzi?

> Rozumiem że chcesz instalować triala w nowoskładanych pecetach, ale
mimo
> wszystko twoje pytanie nadaje się bardziej na pl.comp.os.ms-windows.winnt

a czy ja powiedzialem ze ma byc to seria NT?

> Trzecia sprawa. Zastanawiałeś się nad przedzwonieniem do microsoftu.
> Przypuszczam że tam też mogli by udzielić odpowiedzi, od razu wyjaśniając
> czy możesz tak legalnie robić.

teraz to juz sie zastanawiam...
nie po to jednak jest internet zeby za kazdym pytaniem za telefon lapac...
rownie dobrze mozna by sie zastanowic nad jakimkolwiek sensem
istnienia grup dyskusyjnych - przeciez mamy telefony i helpdeski! :)