Re: Abit NF7-SL vs. Epox 8RDA3+

Autor: Piotr (hck_at_gazeta.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 09:11:00 MET

Chichotek wrote:

> IMHO zaden zintegrowany dzwiek nie zastapi prawdziwej karty dzwiekowej.
> Wiec nie ma sie co podniecac brakiem SS na mobo.
Ja mysle, ze jednak zastapi.
Nie kazdy jest muzykiem i musi posiadac dzwiek z zewnetrznej
profesjonalnej karty. Ja po zmianie sb 128 na ss odczulem duza roznice,
ludzie przyrownuja ss do audigy, aczkolwiek ja nigdy nie mialem wiec nie
wiem.
Mi wystarcza i jest ZNACZNIE lepszy od innych wbudowanych dzwiekowek (na
moje drewniane ucho :))

pozdrawiam sylwestrowo
piotrek