problem z twardzielami

Autor: A.P (drago_at_med.torun.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 09:04:13 MET

Witam

Mam problem z twardzielami otoz mam 40 gb samsunga podlaczonego przez
controler do starego kompa nastepneie kupilem nowego 40 gb WD dla brahola i
chcialem przegrac filmy ale system nie chcial go widziec i cos niezle
namieszalem tak ze system wogole niestartuje a gdy podlaczam te oba dyski do
mego drugiego komapa z systemem XP to oczywiscie bios je wykrywa nawet w
windzie w menadżerze urzadzen jest widoczny tylko brak jest wszystkich
opisow jak np PMBD (chyba taki jest skrot pisze z pamieci) w to miejsce jest
opis jako nieznany
Jestem zielony jesli chodzi o sprzet komputerowy dlatego wszelkie sugestie
co z tym fantem zrobic sa mile widziane.

AP