Re: kasowanie Biosu na czas ???

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 00:26:39 MET

Krzysztof Wolski claimed:
> Alez skąd - przecież to też zalezy od wartości napięcia - tu nie chodzi
> o przerwanie obwodu zasilającego kość CMOS, ale podanie sygnału
> zerującego.

No to czemu niektóre manuale do płyt radzą żeby jednak z ostrożności
pstryknąć kilka razy przycisk power i tak z minutę poczekać na reset
cmos ?

> Nie chce mi się ksiązki z półki ściągać żeby ci wyjaśnić jak
> to naprawde funkcjonuje, a i grupa trochę nieodpowiednia...

Nieodpowiednia ? Pl.comp.pecet to nieodpowiednia grupa żeby pouczyć
lamera jak dokładnie się cmos resetuje ? No bez przesady, proszę mi
wyjaśnić :)

A jak ktoś napisze że IE się wiesza to zaraz dziesięciu leci pyskować :/

--
          Marcin Wojtczuk
 [ http://www.stringi.com/viper/ ]