Re: Jakie DVD

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 21:55:51 MET

On Tue, 30 Dec 2003 21:15:46 +0100, piotr
<kostas_m@[no_spam]poczta.onet.pl> wrote:

>Witam, chciałbym sobie jutro sprawić napęd DVD a pojęcia nie mam jaki wybrać
>żeby był szybki, cichy i oczywiście czytał płyty jak należy.
>Dzięki za sugestie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2004 Wszystkim grupowiczom.

Ja nie polecam Asusa E616 ... mam takowy i żałuje ze wydałem na takie
badziewie kasę. Zasugerowałem się testami na www.cdrinfo.pl

Wiem, że mogłem trafić po prostu na felerny egzemparz, ale zraziłem
się do asusowych napędów wszelkiego rodzaju. Jakie mam zarzuty ?

1. Nie czyta za bardzo nagrywanych CD, czyta tylko niektóre, i robi mu
się z tym coraz gorzej, nie pomaga czyszczenie sprężonym powietrzem, a
ja niestety często z pracy przynosze sobie dane na CD lub CD-RW.
Próbowałem też przynieść sobie dane na DVD+RW ale napęd nie raczył
tego czytać, jakiś staroć w pracy 8x czytał bez problemu.

2. Wystarczy mała ryska na wypożyczonej z wypożyczalni płycie DVD z
filmem i już tracę przyjemność oglądania takowego filmu, albo się
tnie, albo wogóle nie chce się odpalić.

3. Napęd po godzinie pracy się przegrzewa i jeśli właśnie jest to
godzina oglądania filmu na DVD to zaczyna się szarpanie obrazem,
przestoje po 10-30 sekund, desynchronizacja dzwięku i obrazu ...
tragedia.

Niby mogę to zareklamować, ale marnie widzę pozytywne rozpatrzenie
reklamacji.

Co do DVD to teraz zakupiłbym plextora, bo ostantio ta firma wypuściła
swój produkt na rynek. Co prawda nie używałem go jeszcze, ale mam CD
Ultraplex na SCSI (ze 3 lub 4 lata) i jest to najlepszy napęd CD jaki
miałem okazje używać w mojej 10 letniej praktyce z PC ... także pewnie
DVD jest niegorsze ;)

Ludzie polecaja też Toshibe ...

pzdr,
Dentarg