Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 17:02:32 MET

<q_at_q.pl> wrote in message news:bqkidk$9i0$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
> pytanie -- mam wentylator na procka zalmana montowany na wysiegniku
> przykreconym tam gdzie przykreca sie karty PCI. czy w ob. chiefteca
> dalej bedzie to mozliwe ???

Bedzie mozliwe ale musisz pozegnac sie z:
- montowaniem kart bez srubek - karty przymocowane sa przez "blaszke" ktora
uniemozliwia zamontowanie tego wysiegnika.
- standardowymi zaslepkami - nie sa przymocowane do obudowy, jesli nie
bedziesz uzywal "blaszki" to po prostu powypadaja przy mocniejszym puknieciu
obudowy.

aa jeszcze jedno
kilka postow nizej w tym topiku jest dyskusja nt szybkosrubek - mozna je bez
problemu dostac, znalazlem je w okolicznym sklepie ze srubkami ;]