Re: jak byc legalnym...

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 20:37:14 MET

Piotr wrote:

> heh :)) ale wtedy będę o tym wiedział tylko ja, a nie o to tutaj chodzi...
> klient musi sobie pomachać myszką na systemie ktory zna z pracy i od
> sąsiada, wizualnie ma odpalic jemu przyjazny system i jak przyjdzie nasteponego dnia
> do niego sasiad
> i odpali system to ma powiedziec np: "ooooo - u ciebie XP to
> zapier.....!!!!! nie to co u mnie!!!"
> a nie "te... a co ci tutaj za diabelstwo wrzucili????"

Widzisz, u nas wszystkie sklepy komputerowe sprzedają kompy z
preinstalowanym linuxem (chyba ze klient życzy sobie czysty dysk
zostawić, tylko spartycjonować) i to jest norma. Na Linuxie tez da się
parę zapierdzielających rzeczy pokazać ;) Ale w tym szaleństwie jest
metoda ;)

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840