Re: jak byc legalnym...

Autor: Piotr (piou_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 20:23:27 MET

> No, ale ty masz coś zainstalować i pokazać że poprawnie działa. Co ta
> pani będzie z tym linuxewm robić to nie twoja sprawa... Ty odpowiadasz
> za sprawnośc sprzętu a nie OS'a :)

heh :)) ale wtedy będę o tym wiedział tylko ja, a nie o to tutaj chodzi...
klient musi sobie pomachać myszką na systemie ktory zna z pracy i od
sąsiada,
wizualnie ma odpalic jemu przyjazny system i jak przyjdzie nasteponego dnia
do niego sasiad
i odpali system to ma powiedziec np: "ooooo - u ciebie XP to
zapier.....!!!!! nie to co u mnie!!!"
a nie "te... a co ci tutaj za diabelstwo wrzucili????"