Re: CRC i inne

Autor: Pawel (Pavvcio_at_op.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 14:54:55 MET

> wina pamieci albo przetaktowanego sprzetu. Sprawdziłem wiec pamiec RAM
> programem Memtest86. Faktycznie pamiec jest uszkodzona, pozyczylem od
qmpla
> ina pamiec ale takiej samej firmy i o takich samych parametrach. Memtest
nie
> wykazal bledow ale poprawy wcale nie zauwazylem. Kupilem nowy dysk 80 GB
ATA
> 133 i problem pozostaje ten sam (poczatkowo myslalem ze to uszkodzenie

Jakis czas temu mialem ten sam problem !!! Przetestuj pamiec GOLD MEMORY,
program jest naprawde dobry, tworzy wlasny system na dyskietce z ktorego
startuje, wiec nie ma mowy o blednym odczycie. Mozesz wykonac jeszcze kilka
testow np: spakuj plik 100MB winrarem z zaznaczona opcja testuj
zarchiwizowane pliki. Jesli plik wynikowy bedzie uszkodzony mozesz sie
spodziewac bledow ze strony pamieci. Jesli juz upewnisz sie ze wina
problemow jest pamiec zobacz czy w bisie mozesz zmniejszyc opcje zwiazane z
odczytem, oczekiwaniem pamieci itp. Jesli to nie pomoze to wymien kosc na
firmowa np: Kingstona.