Re: Radeon 9600 Pro - RATUNKU!!! trochę długie, ale błagam, niech ktoś przeczyta

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 14:18:16 MET

Czesc,

Wiem ze Cie nie pociesze ale nie jestes jedyny. ATI ma klopoty ze wspolpraca
z AMD. Wczoraj wlasnie czytalem artykul
http://www.tomshardware.com/graphic/20031229/vga-charts-01.html no i wyglada
to ze goscie mieli identyczne problemy ja Ty. Sprawdz moze te karte u kogos
kto ma intela. Jak tam bedzie dzialala to czeka cie przesiadka na pentium
albo na nvidia. Kondolencje.

Pozdrawiam,
Andrzej.