Radeon 9600 Pro - RATUNKU!!! trochę długie, ale błagam, niech ktoś przeczyta

Autor: Grzegorz Pęczek (grzegorz.peczek_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 23:18:31 MET

Witajcie grupowicze!
Mam problem z moim Radeonem 9600 Pro (Gigabyte, 128MB DDR). Naczytałem się
sporo postów na różnych grupach i forach dyskusyjnych, ale niestety nie
udało mi się mimo wszystkich dobrych rad pozbyć tego problemu, więc opisze
go tutaj, a może ktoś się zlituje i coś poradzi.

Karta źle wyświetla grafikę 3D (Direct3D). Tekstury migoczą, pojawiają się
jakieś fruwające po całym ekranie poligony, znikają pojedyncze piksele,
ogółem wygląda to okropnie.
Próbowałem już wielu rzeczy - instalowałem DirectX od wersji 9.0 do wersji
9.0b. Nic. Zmieniałem ustawienia AGP na x4, wyłączałem Fastwrites oraz VPU
Recovery. Nic. Instalowałem Catalyst 3.9 i 3.10 w tę i z powrotem. Przy
każdej zmianie i po każdej instalacji sterownika/DirectX sprawdzałem gry na
różnych ustawieniach sterownika (antyaliasing, filtrowanie, jakość tekstur
itd itp).
NIC!!!
10 razy sprawdzałem, czy karta dobrze siedzi w slocie i wydaje mi się że
dobrze, chociaż w tej chwili już niczego nie jestem pewien.
Chciałbym dodać, że poza aplikacjami Direct3D wszystko chodzi cacy, obraz
jak żyleta itd. W 3DMarku03 osiągam wynik 3325 punktów bez podkręcania, więc
wszystko jest niby OK. Ale te cholerne błędy w grafice!!!

Moja konfiguracja:
- AMD Barton 2500+ FSB 333MHz
- płyta Gigabyte GA-7N400-L na Nforce 2 Ultra 400 (najnowsze sterowniki
Nvidii 3.13), BIOS F6
- 512 MB DDR RAM DualChannel na 333 MHz
- wspomniany Gigabyte Radeon na Catalyst 3.10 aktualnie
- Win 2000 Pro

RATUJCIE!!!