Re: Dwa dyski-wybor przy bootowaniu

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 14:05:16 MET

Dnia 2003-12-29 20:12, Użytkownik Piotr K napisał:

> Witam.Mam na jednej tasmie dwa dyski .Na primary master jest 98 ,na primary
> slave XP (NTFS).Dysk wybieram wchodzac do biosu i w opcji boot przelaczam
> raz na jeden raz na drugi .Dla mnie to nie problem ,ale boje sie zeby
> dziecko nie pozmienialo mi innych ustawien.Slyszalem ze mozna to robic
> jakims programem.Zainstalowalem Partition Magic 8.0(na XP bo ten widzi dysk
> z 98), jest tam narzedzie PQBoot ,probowalem nim ale nic sie nie udaje.Jest
> tam opcja- podaj id dysku ,wpisuje id drugiego dysku ,enter ,nastepuje
> [...]

a moze jeszcze takie rozwiazanie... nie wiem czy we wszystkich mobo sa
takie opcje, ale u mnie w obu plytach glownych mozna wybrac przy starcie
F2 i wchodzimy do biosu, a jak wcisne F11 to pojawia sie monit z wyborem
napedu, z ktorego mam startowac system... nie jest to moze
najwygodniejsze rozwiazanie, ale nie zmieniasz nic na partycjach zadnymi
programami.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |