Bios - bateria ??

Autor: Tomek (mt.kupiecNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 14:11:50 MET

Mam plyte ECS K3som z prockiem wbudowanym 1300 (BIOS uaktualniony).
Przedwczoraj komp sie po prostu nie odpalil - swiatelko od hdd caly czas
napedy i wiatraki chodza ale grafika nie startuje. Zanioslem do kumpli - Ci
zresetowali Bios i wsio ok. W chacie odpalam a tu Bios znow zresetowany i
dwa komentarze
low CMOS battery costam
CMOS memory size wrong
Pytanko: czy to bateryjka BIOSU czy cos powazniejszego
Ustawilem BIOS again i chodzi ake mnie troszke martwi ten komentarz. Z gory
dziekuje za wszelkie odpowiedzi