Re: Dwa dyski-wybor przy bootowaniu

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 23:27:08 MET

Użytkownik "Piotr K" <hedonospam_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dzieki ale co konkretnie mam zrobic z tym boot.ini ?

Zgraj bootsektor W98 do pliku Bootsect.dos programikiem Bootpart
http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm i zapisz
ten plik razem z plikami ntldr, ntdetect.com, Bootfont.bin, Boot.ini na
partycji z W98 (możesz też zrobić to poleceniem debug.exe zgodnie z
http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2000.11/klub_bootem.htm).
Wykonaj fixboot spod Konsoli odzyskiwania i już będziesz mógł uruchamiać
z tej partycji to XP. Na koniec dopisz do pliku Boot.ini linijkę
C:\Bootsect.dos="Moje Windows 98", abyś mógł uruchamiać także W98.
Powrót do sytuacji wyjściowej ==> polecenie sys c:.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/