Re: Dziwne zachowanie sieciowki.

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 23:09:58 MET

W swoim artykule dymek napisał(a):

> Po uruchomieniu komputera karta sieciowa informuje, ze kabel jest odlaczony.
> Kabel oczywiscie jest podlaczony, gdy wyciagne wtyczke i wloze ponownie przy
> wlaczonym kompie polaczenie sie uaktywnia. Zeby wyeliminowac software,
> zainstalowalem swiezo system, to samo. Gniazda i wtyczki sa w porzadku,
> probowalem wyciagac je z obu gniazd tzn. z sieciowki i huba. W obu
> przypadkach polaczenie sie uaktywnia. Problem pojawil sie nagle.
> Spotkaliscie z czyms takim?

a jest to może jakiś 3com w wersji combo (rj45 +BNC) ??

jeśli tak, to ściągnij ze strony 3coma soft do tej karty i ustaw w nim
interfejs z rj45 (domyślnie jest autowybór)

miałem coś takiego na uczelnianym komputerze - przez 2 miesiące
myślałem, że to jakaś awaria switcha - miałem sieć przez chwilę, później
kilka godzin przerwy, a po restarcie się czasami włączało lub nie

okazało się, że autowybór czasami ustawiał kartę do pracy z interfejsem
BNC lub AUX (tak to się chyba nazywa - do podłączania transceiverów),
mimo że cały czas była używnaa skrętka z rj45

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl