Re: DFI

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 21:12:10 MET

Użytkownik "Distance" <distance_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Co myslicie o plytach glownych DFI? Czy mieliscie jakies poztywne
> doswiadczenia? Obecnie DFI promuje serie LANParty i Infinity. Prosze Was
> o opinie na ich temat w porownaniu do MSI, Abit czy chociaz Epoxa?
>
> Dzieki za pomoc,
> Distance

Eksploatowałem prawie 3 lata DFI AK74EC. Bardzo stabilna, bardzo miłe
wspomnienia, wymieniłem na co innego, bo Duron 1300 przestał spełniać moje
oczekiwania.
Szkoda, że te płyty są tak rzadkie na polskim rynku. Dużo tańsza a
jednocześnie nie ustępujące przereklamowanym Asusom i Abitom.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl