Re: Raid 0 - pytanie do praktykow ;-)

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 22:15:59 MET

Nieustraszony(a) niczym *Maciej Wójcik* napisał(a):
> Witajcie!
>
> Wiele sie naczytalem o roznorodnych macierzach dyskowych i postanowilem
> zalozyc Raid typu 0. Czytalem jednak, ze w przypadku najmniejszego bledu
> dane na obu dyskach sa bezpowrotnie tracone.

Tak samo jak na pojedynczym dysku.Ja używam Rajdów-0 od ponad dwóch lat i
jak do tej pory nic złego się nie zdarzyło,co nie znaczy że nie może.
Ryzyko zawsze istnieje.Pewniejsze jest 0+1,ale trochę dysków więcej
trzeba-:))

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!