Re: Jaki procesor do Lucky Star K7VAT

Autor: Grzegorz Jurczak (jurczakg_at_polbox.com)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 15:58:37 MET

> Niestety nigdzie nie moge znalesc info jaki najszybszy procek przypasuje
do
> mojej plytki... dlatego prosze Was o pomoc! ;)

Witam

Duron 950MHz lub Athlon 1400MHz z FSB100MHz.
Z Morganikiem uruchamia sie i dziala bez wiekszych problemow ale
identyfikuje go jako "Unknown CPU type" lub cos w tym guscie (sprawdzone,
ale nie pamietam juz co z SSE). Niestety nie ma nadziei na BIOS, ktory to
zmieni...
Moim zdaniem bardzo kiepska plyta (zeby nie uaktualnic BIOSu do obslugi
Morgana - zenada), u mnie wymiekala juz przy FSB 105MHz. No ale za ta
cene...

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak