tani kolorowy wydruk

Autor: PiotrJ (sumik_nospam__at_go2.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 16:00:03 MET

Cze!
Szukam jakiejs drukarki ktora pozwoli mi ograniczyc koszty kolorowego
wydruku w biurze.
Do wydania mam 7 - 8 tys zl.
 Napotkalem na wydaje mi sie niezla oferte HP1500 lub HP2500 i nawet
dostalem probny wydruk. Parametry wydaja sie fajne ale miedzy tym co mowia
sprzedawcy a praktyka jest duza roznica, wiec dlatego pytam Was czy cos
mozecie polecic
Glownie drukuje zdjecia i jednokolorowe kartki na formacie A4 a kartki i
zdjecia sa nie wieksze niz 12,5 na 17 cm, tak ze 2 na A4 sie mieszcza.
Jakosc nie mosi powalac z nog :) poprostu ma dobrze drukowac.
Na jakie modele zwrocic uwage przy wyborze drukarki ??

Dzieki